Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

χωρίς εμένα. Βαρέθηκα, κουράστηκα και είμαι κι ένας κουφός συνταξιούχος λευκός υπήκοος Ελλάδας. Γιατί να πάω στο Σύνταγμα να ξεροσταλιάζω παρέα με όλα τα μωρά που χοροπηδάνε και με όλη αυτή την ηχητική ρύπανση; Άι παρατήστε με ήσυχο να οριζοντιωθώ παρέα με τη μειωμένη σύνταξή μου και να βλέπω τα spreads στα ύψη και τη χώρα να βυθίζεται κι άλλο στα γαλαζοπράσινα ψέμματα. Να μαζευτούμε να πάτε εσείς στις μπετονένιες πλατείες! Λες και θα αλλάξει κάτι και τα ζώα θα γίνουν ξαφνικά άνθρωποι. Εγώ πάντως θα προτιμώ πάντα άμμο και παραλία. Θα έχει και υψηλές
θερμοκρασίες φέτος, οπότε θα είναι ό,τι πρέπει για να φορέσω το πολύχρωμο μαγιό μου, το νέο μου jockey που κρύβει και τη φαλάκρα μου και τα κόκκινα γυαλιά ηλίου μου.
Κι αν αυτή η ηλίθια η Ανδρομάχη μου (ο Έρωτας της ζωής μου, δηλαδή) μου τα ξανασπάσει κατά λάθος, δεν πειράζει. Ευκαιρία να αγοράσω καινούργια. Θα της πάρω κι αυτηνής καινούργια ακουστικά και θα ακούμε χεράκι χεράκι τα δροσερά καλοκαιρινά βράδια σε mp3 σιγοψιθυρίζοντας το παρακάτω "άσμα ασμάτων". Το τι θα τρώμε είναι βέβαια μία στοιχειώδης ερώτηση για την επιβίωσή μας, αλλά σκέπτομαι να το λύσω φυτεύοντας μεταλλαγμένα ζαρζαβατικά σε ένα μικρό κομμάτι γης που μου είχε γράψει ο προπάππος μου κάπου στου διαόλου τη μάνα. Περί λίπους και φιλέτων σενιάν, ούτε λόγος. Δίαιτα πάσης Ελλάδος.
Αλληλούια και καλό καλοκαίρι 1811 αδέλφια.



Ετικέτες

1 σχόλια:

Τη 31 Μαΐου 2011 στις 2:03 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο!!! Κι εγώ είμαι 33 χρονών έχω εξασφαλίσει ένα Α εισόδημα από τους γονείς μου για να μπορώ να την βγάζω, και τώρα που έγινε και ο φραπές στην παραλία πιο φτηνός, λόγω κρίσης, είμαι μια χαρά!!! Τώρα που το σκέφτομαι κι οι γείτονες μου, ο κυρ-Κωστας με την κυρα-Γιωργία, μια χαρά είναι!!! Υπάλληλοι του δημοσίου με τα δώρα τους και τα επιδόματα τους... Όλα super!!! Ο παππούς μου δε είναι καλύτερα από όλους γιατί τώρα που καλοκαίριασε έχει την δροσιά του και δεν τον ενοχλεί κανένας!!! (πέθανε πριν 20 χρόνια) Γενικότερα γιατί να ανησυχήσουμε;;; Έλληνες είμαστε!!! Αστεία αστεία, για να σοβαρευτούμε λίγο, γιατί δεν πάμε καθόλου καλά!!! (πραγματικά πιστεύω ότι κάνεις πλάκα, και ελπίζω να μην πέφτω έξω)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα