Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΓΥΜΝΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΕΠΙ ΤΡΙΑ Χ


Η στάση των προτεταμένων οπίσθιων είναι μια στάση που χαρακτηρίζει όσες γυναίκες στέλνουν μηνύματα διαθεσιμότητας. «Ίσια η πλάτη, έξω ο κόλος» λέει η μάνα στις κόρες της, αλλά όχι και στους γιους της. Εκείνοι μπορούν να κάθονται με ανοιχτά πόδια και να ξύνονται κυριολεκτικά. Το κορίτσι όμως, το κορίτσι με καλούς τρόπους από σπίτι, πρέπει να προσέχει πάντα πώς κάθεται και πως περπατά. Ένα καλό κορίτσι σταυρώνει τα πόδια και ποτέ δεν τα ξεσταυρώνει ηθελημένα και προκλητικά όπως η Σάρον Στόουν στη χαρακτηριστική εκμαυλιστική σκηνή υπό το φως του ανακριτικού προβολέα στο «Βασικό Ένστικτο». Προτεταμένα και γεμάτα οπίσθια έχει στις γελοιογραφίες η...
γραμματέας που σκύβει πάνω από το γραφείο του αφεντικού και στις φωτογραφίες το αισθαντικό μοντέλο που ερεθίζει τους άντρες και τους κάνει να… ανεβαίνουν και να βγαίνουν από τα ρούχα τους. Στις ερωτικές αγγελίες στα εκατομμύρια hot sites, οι γυναίκες απεικονίζονται σε βαθιές κάμψεις, στα τέσσερα, με κάθε λογής παρτενέρ και με κάθε συνδυασμό μονού ή ζυγού αριθμού παρευρισκομένων στο «πάρτυ», ενώ στις αποκαλυπτικές φωτογραφίες στα γελοία ροζ έντυπα που κρέμονται στα περίπτερα και εμφανίζονται στα ενοχλητικά mms, ο αριθμός τηλεφώνου και ένα κατακόκκινο σήμα XXX καλύπτει τα επίμαχα σημεία.
              
Οι ελεύθεροι άνθρωποι, άντρες και γυναίκες, μπορούν να κάθονται όπως θέλουν αλλά δεν μπορούν να εμποδίσουν την πληθώρα των συμβολισμών. Και το μέγα ερώτημα: πώς μεγαλώνεις τα κορίτσια σήμερα; Πώς τους μαθαίνεις  – τους μαθαίνεις; - να αγνοούν τα κοινωνικά συμφραζόμενα και τις άσχημες εικόνες; Και με ποιο τίμημα τα προστατεύεις από τους σάτυρους που καραδοκούν;
              
Ωστόσο είναι θεμιτό να σκύβεις στο μπαλκόνι σου. Ενδεδυμένη σεμνά για να ποτίσεις τα λουλούδια σου. Σ’ αυτή την περίπτωση το κάτω μέρος του σώματος εξαφανίζεται και η σκηνή αποδυναμώνεται από την ερωτική της δήλωση, ενώ προσφέρεις άφθονο θέαμα στους απέναντι από πάνω με το πληθωρικό σιλικονάτο μπούστο σου και στους συγκατοίκους σου που σε παρακολουθούν από τη μέσα πλευρά, μια ζεστή εικόνα ανάποδης «ανορθωμένης» καρδιάς.

Έτσι στέκεται η κουτσομπόλα νοικοκυρά που επιθεωρεί το δρόμο, η Γεωργία Βασιλειάδου που σπάει κανάτια για να βρει γαμπρούς. Είναι αδυσώπητη η σημειολογία και ο συμβολισμός. 

Για τις εκφράσεις των προσώπων των θεατών, ο ήχος του χειροκροτήματος και του γέλιου ελαχίστων μας αφορά. Οι υπόλοιποι «ηθοποιοί» μπορούν κατά βούληση στις κατά τόπου σκηνές να φορέσουν πολύχρωμα φλοράλ καπέλα, γυαλιά ηλίου και μάσκες ομορφιάς. Και να στέκονται πάντα όρθιοι με σωστή στάση σώματος, έστω και με «λάθος» ταχύτητα κίνησης.

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα